Tyxo.bg counter

Българките купуват най-много продукти за красиви лице и коса

dm България предложи близо 50 продукта хитова азиатска козметика

Компанията предложи нови био и натурални продукти и щадящи природата артикули

София, 24 октомври 2019 г. Красивите лице и коса са най-важни за българките и те най-често купуват козметика, с която да поддържат перфектния им вид. Това се доказва от факта, че 8 от 10-те най-продавани продукти във водещата верига за търговия с дрогерийни стоки у нас – dm, са именно за неустоими очи, грим и прическа. Например, през последната година, най-купуваният продукт е спирала за очи на цена 15-26 лева, на второ място е боя за коса с подхранващи масла за 9-12 лева, а на трето – шампоан със специални глини за 6-8 лева. Това показва новото издание на класацията „dm топ 10“ за периода 01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.

Класацията „dm топ 10“ се изготвя за четвърта поредна година от водещата верига за търговия с дрогерийни стоки по показателя оборот у нас, която има 80 магазина в 26 града в България. Тя може да се счита за показателна за пазара, тъй като e базирана на данните за оборота от продажбата на над 35 милиона продукта за последната финансова година (01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.). Целта на „dm топ 10“ е да информира клиентите кои са най-популярните продукти и каква е тяхната средна продажна стойност. Затова и в класацията не се споменават марки, а само основни характеристики на победителите в отделните категории.

Като компания, която винаги предлага новите и интересни продукти в дрогерийния сектор, от месец септември 2019 г. dm предлага близо 50 артикула хитова азиатска козметика от водещи японски и корейски производители, които разкриват тайните на красотата на Изтока. Сред тях са кремове, серуми и маски за лице със супер хиалуронова киселина, азиатска центела или пептиди със структура, наподобяваща змийска отрова. Компанията продължава да развива и хитовите линии био и натурални храни и козметика, които са все по-търсени от хората, интересуващи се от здравословен начин на живот.

6 от 10-те най-продавани продукти са за красотата на лицето

Най-продаваният продукт през миналата година по показателя оборот е спирала за очи на цена 16-26 лева. С нея всяка дама може да има плътни дълги мигли с ефект ветрило благодарение на специалната четка, която хваща всяка отделна мигла, извива я и видимо я удължава.

Друг продукт от категория „декоративна козметика“ е на четвърто място – това е фон дьо тен в цвят „златно бежово“ за неустоимо свеж вид на кожата на цена 11-15 лева. Освен че прикрива несъвършенствата на кожата, той я хидратира и подхранва, тъй като е обогатен с витамин Е и така я предпазва от въздействието на външни фактори.

Най-търсеният крем за лице е на цена 10-13 лева за възстановяване на еластичността на кожата и нейното подмладяване. Екстрактите от лайка, коприва, бреза и от цветове на кактус овлажняват и подмладяват кожата, връщат нейната еластичност, мекота и сияен вид.

В периода 01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г. най-купуваният продукт в категория „декоративна козметика за устни“ е премиум течно червило на цена 11-15 лева. То е на 8-а позиция в класацията и има ултра матиращ ефект върху устните за секунди и е със специален апликатор с форма на стрелка за прецизна манипулация. Грижата за красотата на лицето се допълва и от мицеларна вода за почистване и паста за избелване на зъбите и заздравяване на венците.

Продуктите за красива коса са на второ и трето място в класацията

Българката полага грижа и за красивия вид на косата си. Затова и не е случайно, че за втора поредна година боите за коса и шампоаните са на второ и трето място в класацията „dm топ 10“.

Най-търсената боя е на цена 9-12 лева. Тя е с цвят „естествено кафяво“ и е обогатена със специални масла, Pro-Keratin и серамиди, които укрепват и защитават косъма.

Победителят при шампоаните е разработен специално за мазни корени и сухи краища. Той ефективно почиства, овлажнява, и възстановява косата, тъй като е обогатен с 3 вида специална глина. Зелената глина почиства корените, без да ги утежнява, синята глина хидратира косъма по цялата дължина, а бялата глина възстановява изтощената коса.

Таблица 1: Класацията „dm топ 10“ на най-купуваните категории стоки за 2018/2019 г. по оборот:

dm България предложи близо 50 продукта хитова азиатска козметика

Вече и българките могат да се докоснат до тайните на вечната младост и красотата на азиатките и също като тях да се насладят на изящна порцеланова кожа и блестящ външен вид. Това е възможно с помощта на близо 50 продукта азиатска козметика от водещите корейски и японски производители, които са популярни в целия свят, а от началото на месец септември са и в България, благодарение на dm.

Така всяка дама у нас ще открие вълшебното действие на серуми, кремове, маски за лице и почистващи продукти със съставки като азиатска центела, змийска отрова, екстракти от „благородния“ плод мангостин, супер хиалуронова киселина, вода от гинко билоба или екстракт от бяла гъба. Всички тези продукти са обособени в специални „Asian beauty“ кътове в магазините на dm.

Компанията разшири портфолиото си и с продукти, създадени в партньорство с популярни блогъри и инфлуенсъри. Най-новата серия за женската красота е „Мой“, създадена в партньорство с модела Стефани Гийзингер. Интересното е, че 6 от 8-те продукта в серията са 100% веган. Те са подходящи за всеки тип кожа и съдържат съставки като оризово и кокосово олио, екстракт от папая и кофеин.

Секторът „Мъжки свят“ привлича господата в dm магазините

Още с навлизането си в България dm предложи и огромно разнообразие от продукти за мъже, обособени в сектора „Мъжки свят“. През последната година тази категория отчита ръст на продажбите от над 20%, което се дължи на все по-голямата грижа, която господата полагат за външния си вид.

Най-актуалното предложение в категория „Мъжки свят“ е dm марката SEINZ. Серията включва всичко, което е необходимо за един мъж: душ гелове и део продукти; гелове за бръснене и олио за брада; грижа за лице и грижа за коса. SEINZ отговаря и на тренда за здравословен и природосъобразен начин на живот. Затова почти всички продукти от серията, с изключение на три, са веган, а до 97% от опаковките са от рециклируеми материали в подкрепа на Plastic Bank.

Био и натуралните продукти са все по-търсени от модерните хора

Важна част от развитието на асортимента на dm е предлагането на огромно разнообразие от био и натурални храни и козметика. Към момента компанията предлага близо 900 продукта био храни и сертифицирана натурална козметика. Техният брой непрекъснато расте и за още по-голямо удобство при пазаруването, във всички магазини са обособени специални сектори за био храни, а където е възможно – и за натурална козметика. Тази тенденция е в отговор на все по-голямото търсене от страна на хората, които се стремят да живеят здравословно. През последната година био и натуралните категории отбелязват ръст над средния за компанията.

В този сегмент най-търсени са продуктите от dm марката alverde като хората оценяват доброто съотношение цена-качество при собствените брандове на компанията. Срещу разумен бюджет те получават продукти от висок клас, които са произведени основно в Германия. Освен това, dm марките се тестват от независими сертификационни институти, производството им е щадящо околната среда и не се изпитват върху животни. Тези предимства са високо ценени навсякъде, където dm има магазини и неслучайно alverde е най-продаваната марка сертифицирана натурална козметика в Германия.

Четки за зъби с бамбукови дръжки и сламки за многократна употреба помагат за опазването на природата

Като отговорна компания, която подкрепя устойчивото потребление, dm България разширява активно асортимента от продукти, щадящи околната среда и предлага алтернативни решения на използването на пластмаса за еднократна употреба. Такива са четките за зъби с бамбукови или дъбови дръжки, паста за зъби на таблетки, хартиени клечки за уши, конец за зъби от царевично нишесте и бамбуковите сламки за многократна употреба.

dm помага за опазването на природата като още от 2014 г. във всички dm марки, най-голямата от които е Balea, не се съдържа микропаластмаса, която е един от основните замърсители на реките и океаните. Освен това, от 2015 г. компанията предлага сертифицирани био храни dmBio, а още от 1989 г. се предлага собствената марка сертифицирана натурална козметика alverde.

Във връзка с новото издание на класацията „dm топ 10“ и разширяването на асортимента на компанията Цонка Иванова-Терзиева, управител на dm България, заяви: „Хората изключително много харесват dm, защото при нас могат да открият любимите си продукти, които са в класацията ни „dm топ 10“. Освен това те оценяват високо и факта, че ние им даваме възможност да се докоснат до най-актуалните тенденции в дрогерийния сектор като азиатска и специализирана мъжка козметика и продукти за здравословен начин на живот като био и натурални храни и козметика и отговорно произведени стоки, които помагат за опазването на планетата.“

Публикувано в Красота
АКЦЕНТИ
РЕКЛАМА
АСТРОНАВИГАТОР








АСТРОЛОГИЯ  
АСТРОСТАТИИ  
ИДЕЯ ЗА ДЕНЯ

НОВИ КНИГИ