Tyxo.bg counter

Една подарена топка

Стартира кампанията „Спечели топка, подари топка“, в която Coca-Cola дава шанс на своите верни потребители да спечелят чисто нова футболна топка, с която да раздвижат своето семейство или цял клас ученици, ако я подарят на училище.

През следващите две седмици в избрани търговски обекти в страната при закупуването на Coca-Cola или Coca-Cola Zero от 2 литра купувачите ще получават скреч карта, с която имат шанса да спечелят оригиналната топка. Всеки късметлия, открил печелившия символ в своята карта, ще има възможност да получи топката си веднага на място в магазина и ако реши, да я подари на училище и така да даде шанс на учениците да спортуват повече и да се забавляват заедно. Кампанията залага на неуспоримата сила на футбола да събира хора с различни убеждения и ценности в името на една игра.

В края на кампанията, системата на Coca-Cola в България ще удвои събраните топки и ще ги разпредели между всички училища, участвали през 2014 г. в една от най-големите инициативи за активен начин на живот – „Купата на Coca-Cola: Играй с нас!“. През тази година повече от 200 отбора от 46 населени места се включиха в междуучилищния футболен турнир.

 

 

С етикет: , , ,
Публикувано в PR без граници
АКЦЕНТИ
РЕКЛАМА
АСТРОНАВИГАТОР








АСТРОЛОГИЯ  
АСТРОСТАТИИ  
ИДЕЯ ЗА ДЕНЯ

НОВИ КНИГИ