Tyxo.bg counter

Новите тенденции в грима

Представени от Балтазар Гонзалес  M·A·C COSMETICS

Балтазар Гонзалес – Директор грим в M·A·C, EMEA и UK открива модата в ранна възраст. Докато седял в библиотеката, попаднал на книга за Balenciaga. Отпечатана през 50-те години, тя представяла най-знаменитите творби от висшата мода на дизайнера. Определено не показвала тенденциите на неговото съвремие, началото на 80-те, но Балтазар открил в нея модата в най-чистия й вид

По-късно в Барселона той посетил магазин на M·A·C, видял цветовите палитри и решил, че най-добрият начин да се запознае с цветната козметика, бил да работи тук и затова се явил на интервю за работа и бил нает. За негов късмет, в първия ден, в който започнал работа за M·A·C Барселона, в магазина се състояло представяне на колекция аромати, наречена „Potions“. Приемайки името буквално и използвайки образите, които обичал още от детството си, той представил жива картина от феи. „Бяха доста сладникави“, спомня си той, „но всички ние бяхме щастливи.“

Мотото на марката – „Всяка раса, всеки пол, всяка възраст“ – отразява нейното отношение към индивидуалността, артистичността и силата на себеизразяването. Като марка, която вярва в „силата на споделянето“, M.A.C. отваря широко сърцето си към света.

Заради своята страст, артистичност и стремеж към иновации, M.A.C. е предпочитаната марка гримове на повече от 200 модни ревюта по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж.

M.A.C. е марка гримове, създадена от гримьори за гримьори. Поради тази причина M.A.C. уважава и почита общността на гримьорите със специално насочени към тях проекти.

Публикувано в Деца
АКЦЕНТИ
РЕКЛАМА
АСТРОНАВИГАТОР








АСТРОЛОГИЯ  
АСТРОСТАТИИ  
ИДЕЯ ЗА ДЕНЯ

НОВИ КНИГИ