Tyxo.bg counter

По-здравословна пица вече и в София

Новата NKD pizza е свежа, натурална, без скрити подобрители и изкуствени консерванти

Пицата е безапелационен фаворит в градското ежедневие и е любима част от менюто на малки и големи. За щастие, вчера, 7-ми януари, бе открито най-новото и горещо място за пица в София NKD pizza.

По–здравословна, по-вкусна и замесена от уникално тесто от 10 вида зърна по собствена рецепта, тя вече има своя нов дом пред Техническия Университет. Първоначално доставки ще се предлагат за кварталите Дървеница, Дианабад, Изток, Изгрев, Студентски град, Младост 1, Младост 2, Мусагеница и частично Малинова долина, като зоните ще се разширяват с отварянето на нови пицарии от веригата. Поръчките ще се приемат по телефон и през сайта www.nkdpizza.bg, а изкушените от NKD pizza, които не живеят в изброените зони на доставка, ще могат да поръчат по телефона и да взимат на място от пицарията.

Направена от изцяло свежи и натурални български зеленчуци, италиански колбаси и сирена с изключително високо качество, NKD pizza дава заявка да стане новия фаворит на столичани.

Ще се предлагат 15 вида пица, като освен познатите на всички  класики, ще има и авторски пици, създадени специално за българския пазар. Всеки ще има възможност и да създаде пица с продукти по свой избор с функцията „Направи си сам“. Уникалното NKD pizza тесто, залегнало в основата на тази безсрамно добра пица се състои от специфична комбинация от пълнозърнеста пшеница, тапиока, кафяв ориз, елда, малц, овес, киноа, спелта, лимец и теф. Точно то прави пицата по-лека, а същевременно високо хранителна и по-здравословна.

Началото на NKD pizza е поставено през 2006 г. в Ню Орлеанс, САЩ. В търсене на алтернатива на една от любимите бързи храни на американците, както и в желанието си да предложи здравословна пица на дъщеря си, страдаща от диабет, нутриционистът и изследовател Джеф Лийч създава формулата на уникалното тесто от 10 зърна.

Първоначално американският бранд стъпва на пазара под името World’s Healthiest Pizza, като идеята зад името им е да отразява същността на продукта, който предлагат. По-късно към екипа се присъединява Роби Витрано, прекарал над 30 години в рекламата, и заедно решават да променят името на Naked (NKD) pizza, което звучи много по-забавно, приятелски и достъпно.

Осемнайсет месеца след влизането на Витрано в компанията, тя вече е отворила над 450 пицарии. През 2011 г. веригата предизвиква истински бум на пазара в Дубай. Днес вече, на неустоимия вкус на безсрамно добрите пици, се радват и в Абу Даби, Бахрейн, Единбург, Дъблин и София.

Желанието на основателите е да превърнат най-любимата, разпознаваема, достъпна, и славеща се като не особено здравословна храна, във вкусен и полезен продукт, който е в синхрон със здравословния начин на хранене. И ето че NKD pizza доказва, че е точно това – по-здравословна, по-вкусна и #безсрамнодобра!

Публикувано в PR без граници, Здраве
АКЦЕНТИ
РЕКЛАМА
АСТРОНАВИГАТОР








АСТРОЛОГИЯ  
АСТРОСТАТИИ  
ИДЕЯ ЗА ДЕНЯ

НОВИ КНИГИ