Tyxo.bg counter

Съвременната слънцезащита

Съвременната слънцезащита – митове и реалност от LR Health & Beauty

Немската компания за продукти за здравето и красотата LR Health & Beauty презентира линията си за защита от вредното влияние на слънчевите лъчи. Отличаващо предимство на шестте топ продукта на LR Health & Beauty е високата концентрация на Алое Вера – от 30% до 70%. Линията включва два крема, два гел-крема, спрей и лосион.

 „LR използва за продуктите си около 12 000 тона или 23 млн. листа от Алое Вера годишно, а портфолиото ни включва повече от 50 Алое Вера продукта. Ние сме най-големият индустриален ползвател на Алое Вера като суровина в Европа.  Държим на високото съдържание на лечебното растение, което е предпоставка за изключително добрия ефект за кожата. Качеството и иновациите, които са традиция при разработката на продуктите ни, се отразяват и в слънцезащитната линия.“, споделя Иванина Донно. „Ние сме мултилевъл маркетинг компания и предлагаме над 650 премиум продукта за здраве и красота чрез модел на дистрибуция, базиран на личната препоръка, и за седемте години, през които сме на българския пазар спечелихме хиляди доволни клиенти и лоялни сътрудници дистрибутори. Отдаваме този растеж както на гарантираното отлично качество на продуктите, отговарящо на немски стандарти,  така и на бизнес модела ни за сътрудници, който има не само финансово, но и социално измерение – даваме им възможност за създаване на собствен бизнес, кариерно развитие и признание, единствена по рода си концепция за автомобили, обучения и пътувания. Гордеем се с бизнес условията, които предоставяме на дистрибуторите си – 43.7% от оборота ни се връща към тях като възнаграждение.“

Акцент на марката за май месец е слънцезащитата на кожата с експертните съвети на дерматолога д-р Дончо Етугов. Грижата за кожата трябва да включва продукти за преди и след излагане на слънце, които освен че предпазват от вредните лъчения, осигуряват интензивна хидратация – свойство, което притежава Алое Вера и затова е ключова съставка в слънцезащитната линия на LR Health & Beauty. При избора си също трябва да  съобразим нашия фототип,  какъв е SPF факторът на продукта и дали осигурява защита от UVA и UVB лъчите. Други полезни съставки са антиоксиданти като витамин Е, които предпазват кожата от вредните влияния на околната среда, както и натурални екстракти, които й придават мекота и запазват еластичността й. Сред активните съставки на слънцезащитните продукти на LR Health & Beauty са Алое Вера във висока концентрация, пантенол (съчетан с анти-ейдж комплекс, който предпазва кожата на лицето, шията и деколтето от бързо стареене), масло от лайка, екстракт от слънчоглед и алантоин.

Последващата грижа включва продукти за успокояване след слънчеви бани, които охлаждат и запазват еластичността на кожата. Специализираният Алое Вера гел-крем за след слънце съдържа 70% Алое Вера и е с мощно хидратиращо и балансиращо действие. Комбинацията с маслото от ший придава нежен и мек завършек. Предимство е, че е подходящ за всички зони на лицето и тялото.

Д-р Етугов обръща внимание,  че UV лъчите се отразяват осезаемо негативно при дългогодишно неконтролирано излагане на слънце. Преждевременното, т.нар. индуцирано,  фотостареене е проблем, който не бива да се пренебрегва. Широко разпространен мит е, че най-високият слънцезащитен фактор (SPF) е най-добрият избор. Това не винаги е вярно – зависи от типа кожа, интензивността на UV лъчението и обстоятелствата.

Кожата е най-големият орган в човешкото тяло – тя съставлява около 20 кг от теглото ни и е дреха, която носим през целия си живот. Грижата, която полагаме за нея, трябва да е насочена предимно към превенция. Положителната роля на UV лъчите е, че стимулират производството на „хормоните на щастието”, подобряват настроението, отговарят за синтеза на витамин D, имат бактерицидно действие и придават приятния загар, с който се чувстваме по-красиви.

„Темата за нуждата от полагане на грижи за кожата през топлите месеци e привидно позната и затова често сме склонни да я подценим и да не полагаме достатъчно усилия. Изключително важно при избора на защитна козметика е да се доверяваме на доказани марки с традиции в разработването на качествени продукти.“, допълни госпожа Донно.

Публикувано в PR без граници, Козметично студио, Красота
АКЦЕНТИ
РЕКЛАМА
АСТРОНАВИГАТОР








АСТРОЛОГИЯ  
АСТРОСТАТИИ  
ИДЕЯ ЗА ДЕНЯ

НОВИ КНИГИ