Tyxo.bg counter

Shedd е тук.

Скучната и лишена от вдъхновение дреха за една жена, е съкровище за друга.

От днес, повечето жени, заставайки пред гардероба, вече ще се чудят не само какво да облекат, но и какво да продадат. Shedd е тук. Мобилното приложение, което напълно променя пазаруването на дрехи, обувки и аксесоари. Вече няма нужда да изпитвате вина след импулсивни покупки в мола, защото лесно можете да продадете всяка дреха или аксесоар, който вече не харесвате. Shedd e първото по рода си мобилно приложение, изцяло посветено на модното пазаруване. Дигитално пространство, без аналог, което e място за среща на ценителите на модата, български дизайнери и световни брандове, нови, както и употребявани дрехи, обувки и аксесоари.

Shedd е хубава изненада за българската модна индустрия. Приложението ми позволява да реализирам продажби и да достигна до голяма аудитория от жени със собствен стил и характер, които търсят уникалното и различното.“, убедена е Мариела Скендерова, български дизайнер, който миналата година показа свои модели на Седмицата на модата в Бостън.

Shedd обединява всичко, свързано с модата на едно място и прави споделянето на обява и намирането на желаната дреха или аксесоар много лесно. Интуитивният и красив дизайн на приложението се доближава до този на социалните мрежи, а обявите се публикуват с кратки описания и хаштагове. Ако търсите конкретна марка, към която имате предпочитания, можете да откриете всички артикули с конкретен етикет, само като сложите името на марката след диез.

За по-малко от два месеца, Shedd, който е напълно безплатен и достъпен за iOS и Android, е бил даунлоудван 30 000 пъти. Регистриралите се потребители за същия период са 12 000. Данните показват, че средната възраст на хората, използващи приложението, е 20-27 години. Над 90% от потребителите са жени.

Още на пръв поглед Shedd се различава от всички познати приложения и сайтове за онлайн пазаруване. Той е елегантен, а всяка снимка е внимателно подбрана, така че да донесе добавена стойност на продукта, който се продава.“, отбелязва Нора Кальонска, PR Manager, Shedd и добавя, че най-важният критерий, за да бъде успешна една обява и да достигне до повече потребители, е качеството на снимката.  Името на приложението идва от глагола „shed“, който в случая е използван като „сменям си“ кожата.

За първи път Shedd е достъпен за даунлоуд за потребителите в Дубай през 2015 г. Меката на модата е първата държава, където Алекс Хътли и Тарик Забиан, създателите на приложението, стигат до извода, че ръстът на модната индустрия в комбинация с високия интерес към онлайн пазаруването и социалните медии, определят нуждата от единно място, където дизайнери и потребители да срещнат интересите си.

Публикувано в Топ статии
АКЦЕНТИ
РЕКЛАМА
АСТРОНАВИГАТОР

ИДЕЯ ЗА ДЕНЯ

НОВИ КНИГИ