Закуска с… ANGRY BIRDS?

През 2014 г специална адаптирана версия на мобилна игра номер едно в света „Angry Birds“ влиза в домовете на милиони, но този път за да покаже важността на пълноценната закуска за правилния растеж и развитие на децата.

В началото на 2014 г. Зърнени закуски Нестле стартират мащабна промоция, в партньорство с най-популярната мобилна игра „Angry Birds“. В рамките на кампанията всички детските зърнени  закуски на компанията – NESQUIK, COOKIE CRISP, LION, NESQUIK DUO, CHOCAPIC и CHEERIOS са лансирани със специален подарък към всеки продукт – диск или парола за онлайн версия на играта със специално разработени Angry Birds нива, ексклузивно създадени и посветени на балансираната закуска и най-обичаните марки на Нестле.

Две от марките детски Зърнени закуски Нестле, любими на милиони потребители по цял свят, NESQUIK и COOKIE CRISP предлагат специален подарък към опаковките си от 375 g – диск със 7 от екслузивно разработените нива на играта. Опаковките пък предоставят персонализирана парола, която отключва 10 от новите нива, разработени от Rovio Entertainment в партньорство с Нестле и достъпни на уеб патформата www.nestle.angrybirds.com. Специално разработения сайт ще бъде активен до 21 декември 2014 г. В 24-те специално разработени нива на „Angry Birds“ са включени всички марки Зърнени закуски Нестле, но за да могат да се консумират за закуска от героите в играта, те трябва да се приготвят според инструкциите. Така, закуската е представена по един различен и забавен за децата начин, който да мотивира не само тях, но и техните родители да осъзнаят важността и да възприемат сутрешното хранене като неизменна част от своето ежедневие.

Редовната консумация на разнообразна и балансирана закуска е сред най-важните предпоставки за правилно израстване и развитие на децата. Освен полезна обаче, закуската трябва да бъде вкусна и доставя удоволствие на децата, за да я консумират с желание и интерес и да изградят трайни навици в тази посока. Именно това е една от причините за глобалната промоция съвместно с най-популярната мобилна игра за 2013 г. „Angry Birds“, която само за една седмица по Коледа (22-29 декември) генерира над 30,000,000 сваляния. Още от самото си създаване играта предизвиква небивал интерес сред всички възрастови групи и вече е достигнала над 1 милиард сваляния и 540 милиона гледания в YouTube.

Зърнените храни са важен източник на енергия, а пълнозърнестите видове са по-богати на полезни за здравето хранителни вещества – растителни влакнини, витамини и минерални вещества. Зърнени Закуски Нестле са добър избор за вкусен и полезен старт на деня и компанията полага непрестанни усилия да подобрява хранителната стойност на своите продукти, запазвайки обичания от милиони деца по света вкус. Компанията е ангажирана към постоянното увеличаване на съдържанието на пълнозърнесто брашно в продуктите си, като от 2005 г. насам то е основна съставка във всичките й продукти. Калцият също играе важна роля за развитието и здравината на костите и зъбите на децата, а сега с увеличеното количеството на Калций в Зърнените закуски на Нестле, една порция предоставя  15% от ХРС за Хранителен Прием (ХРС) на порция.

В началото на 2013 г. Зърнени Закуски Нестле официално представи в България обновените рецепти на детските продукти, направени с пълнозърнесто брашно и с увеличено съдържание на Калций – NESQUIK, COOKIE CRISP, NESQUIK DUO, CHOCAPIC и CHEERIOS. Промяната се състои в намаляване на съдържанието на захар, увеличение на съдържанието на калций и запазване на пълнозърнестото брашно като основна съставка в рецептата на всички продукти.