Кока-Кола отново на кирилица

50 години след стъпването на напитката в България

Лимитирана серия с лого на български език, сайт за вдъхновители и мечтатели и музикален хит, изпълват годишнината с послания за щастие

През 2015 година Coca-Cola отбелязва 50 години производство на популярната напитка в България. Това е поводът компанията да пусне на пазара лимитирана серия от напитката – символ на щастието с лого, изписано на български език. България е първата страна в бившия социалистически лагер, започнала производство на Кока-Кола и изписала логото на световната марка на кирилица. Ето защо кириличното лого в настоящата кампания връща лентата 50 години назад и убедително напомня за началото на изминатия път.

Настоящата година е забележителна и с факта, че емблематичната за марката контурна бутилка става на 100 години. Препускащият ход на времето е като контурната бутилка, задава формата, но хората и техните истории, я изпълват със съдържание. Кока-Кола с уникалния сайт www.shareadream.bg ни припомня, че вдъхновението за по-добро бъдеще е в радостта от настоящето.

На www.shareadream.bg Кока-Кола събира историите на истински вдъхновители. Повече или по-малко известни хора, които изпълват живота със съдържанието на ежедневните усилия и смелост, вярата в собствените възможности и мечти, в каузите с обществена стойност и подкрепа. Истории, които си струва да бъдат разказвани и споделяни. Целта на www.shareadream.bg е да открие и новите мечтатели, които ще споделят своите идеи, за да продължат контура на щастието. Всеки може да сподели своята смeла мечта, коята ще направи следващите 50 години по-вдъхновяващи и щастливи за всички.

Вдъхновяващ е и музикалният хит, който предстои да превземе ефира „Любов за пръв път“ в изпълнение на талантливите финалистки от X-Factor – Кристина, Михаела и Невена. Първият общ проект на новите музикални звезди е българска версия на хита на Gedina “First time, first love”. Първата любов и първата целувка като начало на най-вдъхновяващите и щастливи истории, такива, каквито и напитката вече 50 години осигурява на българския потребител.