Повече от 100 награди подари София Ринг Мол на посетителите си с кампанията „Изкушения“
Над 100 награди раздаде София Ринг Мол в рамките на януарската си кампания „Изкушения“ (Temptations). С нея най-новият търговски и развлекателен център в столицата отправи предизвикателство към посетителите си да се възползват от големите намаления до 70% в София Ринг Мол. Атрактивни изкусителки, преоблечени като ангели и дяволи, раздаваха карти за участие в кампанията до дърветата на изкушенията в мола. Над 100 души получиха една от седмичните награди в играта – ваучери за пазаруване от No+Vello, Grand Optics, автомивка Margel, Sofia Кarting Ring, Fiorina, Oxford Company, Milavitsa, Upper FUNtasy, FUNtasy Ring Park, Burgering House, ZBS, Victoria, @home, IKEA и notosgalleries.
На 31 януари, по време на концерт на X Factor в София Ринг Мол, четиримата финалисти в шоуто изтеглиха имената на двамата най-големи късметлии сред всички „изкушени“. Цветелина Георгиева е щастливката, която спечели уикенд за двама в четиризвезден хотел в Барселона с включени самолетни билети, а Йорданка Кръстева се сдоби с чисто нов iPad Air.
С много нови изненади и забавления ще зарадва посетителите си София Ринг Мол и през февруари. В месеца на любовта и виното всички гости, пазарували в търговския център, независимо на каква стойност, отново ще имат възможност да пробват късмета си и да спечелят романтични награди. Томболата ще започне на 5-и и ще продължи до 14-и февруари.
С още много изненади и подаръци както за влюбените, така и за любителите на виното ще посрещне посетителите си София Ринг Мол в дните около Свети Валентин. Интересни събития ще очакват и най-малките гости – куклен театър, танци, рисунки върху лица, работилници за изработване на картички, валентинки и венециански маски са само малка част от изненадите за децата през февруари. За да създаде една наистина специална атмосфера и за по-големите си посетители, София Ринг Мол подготвя представления на световноизвестни мюзикъли на голяма сцена в самия търговски център. Програмата на събитията през февруари може да бъде проследена на Facebook страницата на мола.