Starbucks представи новия си Пролетен бленд кафе с уъркшоп по икебана „Пролет в цвят и аромат“
Световноизвестната кафе верига Starbucks представи новия си Пролетен бленд и сезонните си предложения пред инфлуенсъри и журналисти. От веригата бяха избрали оригинален начин да разкажат за продукта с уъркшоп по икебана, воден от Мирослава Иванова – лицензиран преподавател към Sogetsu School of Ikebana Tokyo, с най-високата преподавателска степен за България – 3-та степен.
Лимитираното издание на кафето на зърна Spring Season Blend е с тъмно изпичане, с нотки на черна череша и подправки. Миксът от кафета, събран от различни кътчета на света – Папуа Нова Гвинея, Колумбия, Източна Африка и Суматра, дава богат и наситен вкус и е идеалната напитка за новия сезон. Дизайнът на опаковката на Starbucks Spring Season Blend е вдъхновен от красотата на цъфтежа на японската сакура. В превод „сакура“ означава „дървото, на което седи Бог” и символизира пролетта, живота и новото начало.
„Днес съчетаваме две изкуства и две философии, защото икебана не е само аранжиране на цветя, както и кафето не е просто напитка – това са ритуали, които ни приближават до природата, ритуали за споделяне на ценните моменти в живота.“, сподели Мирослава Иванова в началото на срещата.
За всички, които искат да отпразнуват идването на пролетта, като опитат нещо ново, в Starbucks са готови с освежаващите си студени варианти на овесени еспресо напитки – Препечена Ванилия, Бяла Мока и Кафява Захар. Новост е и безплатната замяна на стандартното краве прясно мляко с алтернативи на млякото в кафе напитките от Starbucks.
С пролетен облик е и актуалната колекция чаши и тъмблъри, които посетителите на кафенетата могат да закупят на място.
От компанията готвят още много изненади за любителите на истинското кафе изживяване през април. Предстои премиера на ново Фрапучино, както и въвеждане на лимитирана оферта чаши за многократна употреба за Деня на Земята, с което Starbucks за пореден път акцентира на своя ангажимент към опазване на околната среда.