Hotpoint представи нова линия уреди за вграждане в SEC /Sofia Event Center/, като подари на всички гости истинско кулинарно изживяване. На мероприятието бяха поканени лидери на мнение, медии и партньори на компанията, които се насладиха на невероятно единадесет-степенно меню, приготвено с уредите на Hotpoint.
Изпълнителният директор на Whirlpool за България Михай Георгеску и маркетинг мениджърът на компанията Мария Методиева, откриха събитието, като споделиха целта на мероприятието: „Срещата ни днес отбелязва една година от важен момент в историята на компанията – обединението на Whirlpool Corporation с Indesit Company, станало факт на българския пазар през юли месец 2015 година. В разработването на всеки един продукт, Whirlpool влага дългогодишния си опит в технологиите, които отговарят на най-високите очаквания на потребителите в грижата им за дома и семейството. Технологиите са водещи и в новата серия уреди за вграждане на Hotpoint – фурни, микровълнови, готварски плотове, абсорбатори. Разработена в две отделни естетични линии, колекцията уреди кореспондира на последните решения в съвременния интериорен дизайн и вече се радва на престижната наградата Red Dot Award 2016.“, отбеляза маркетинг мениджърът. Тя допълни, че гамата готварски уреди на Hotpoint е разработена за всички, които следват своите кулинарни стремежи и държат да оставят своя личен отпечатък във всяка една приготвена рецепта, с повтаряеми отлични резултати всеки път.
Програмата на събитието включваше и демонстрационно готвене на шеф Цветомир Николов – готвач номер едно на България за 2015 година. Всеки един от присъстващите успя да се докосне от близо до уникалните функции, които предлагат уредите Hotpoint. Благодарение на вградената температурна сонда във фурните, чрез която може да се контролира температурата на готвене вътре в ястието, и електронния програматор, шеф Николов приготви невероятно вкусно свинско бон филе, изключително бързо и лесно. Хрупкав пай от круши бе изпечен в микровълновата фурна Hotpoint, пред очите на гостите, благодарение на функцията Dynamic Crisp, която превърна ястието в истинско кулинарно изкушение. Самият шеф Николов сподели, че не е вярвал, че микровълнова ще успее да сготви хрупкав пай, който да бъде вкусен и перфектно изпечен.
Марката Hotpoint е част от Whirlpool Corporation, водещ световен производител на домакински уреди с продажби от 21 милиарда долара за 2015 г. и представителства в повече от 170 страни по света. Брандове на компанията са KitchenAid, Bauknecht, Indesit и Hotpoint. Whirlpool Corporation се фокусира върху нуждите на потребителите и създава иновации, които вдъхновяват и допринасят за домашния уют.