GLOBUL вече е Теленор

Компанията Теленор Груп придоби GLOBUL за 717 милиона и ще оперира на българския пазар под търговската марка Теленор.

Промяната в корпоративната идентичност на компанията няма да създаде никакви затруднения за клиентите на Теленор България и не е необходимо те да преподписват своите договори или да заменят своите SIM-карти, а мобилните им номера остават непроменени.

„Инвестициите на Теленор Груп в България досега ясно показват нашите намерения да бъдем дългосрочен инвеститор. Новата търговска марка и новата корпоративна идентичност са логична следваща стъпка в интеграцията на българското ни подразделение в голямото семейство на Теленор Груп, което включва компании в 13 страни от Европа и Азия с общо над 176 милиона абонати“, заяви изпълнителният вицепрезидент на Теленор Груп Хил – Мортен Йонсен.

Теленор ще бъде и първият български мобилен оператор, който ще предложи равнопоставеност между всички свои клиенти – както нови, така и настоящи. Това означава, че всеки клиент ще има равен и безпрепятствен достъп до всички търговски предложения и промоции, както и до най-новите и търсени модели мобилни устройства.

Тази концепция е важна част от философията, която е в основата на новите абонаментни планове на Теленор.