Второто издание на „Lidl Неделя в Музейко“ подари на над 2500 деца И РОДИТЕЛИ среща със смърфовете и Михаела Филева
„Lidl Неделя в Музейко“ отведе любознателните малчугани на пътешествие към „Забравеното селце“ от хитовата анимация „Смърфовете“. Михаела Филева (гласът на Смърфиета от „Смърфовете: Забравеното селце“) изненада малките гости и техните родители с изпълнение на песен от филма и се включи в игрите на малчуганите. Благодарение на партньорството между Музейко и Лидл България всяка втора неделя от месеца детският научен център отваря врати с входна такса от само 2 лева. Тази неделя над 2500 души посетиха музея. Чрез партньорството си с Музейко Lidl цели да насърчава любознателността у децата и да възпитава у тях любов към движението и здравословния начин на живот.
Тази седмица Lidl и Музейко увлякоха децата и техните родители в приключение с много изненади и игри със симпатичните сини герои с бели шапки. Благодарение на сдружение BG Бъди активен – партньор на инициативата, спортните игри се превърнаха в забавно предизвикателство за малките ентусиасти.
По пътя към „Забравеното селце“ те се включиха в работилница за изработване на смърфове от пластилин и оцветяваха картинки с любимите си герои в ателието по рисуване. Наскоро стартиралата кампания на Лидл България Stikeez Смърфове преобрази познатите на поколения сини герои в гумени играчки за колекциониране. Малчуганите разменяха събраните досега стикита, за да попълнят липсващите в колекциите си фигурки. Специалният кът за весели „смърфо-селфита“ и игра за виртуално събиране на смърфове дадоха повод за повече детски усмивки и превърнаха неделния ден в забавно семейно изживяване.
Партньорството между Лидл България и Музейко е част от инициативата „Lidl – за твоето дете“ и отразява дългосрочния ангажимент на Лидл България към грижата за децата. Инициативата включва серия от активности в три основни и важни области – здравословното и балансирано хранене, спорта и активния начин на живот, образованието и развитието на талантите.