Първият летен бизнес коктейл на немската мултилевъл маркетинг компания LR Health & Beauty събра представители на бизнеса от български, немски и международни компании и популярни личности в Гранд хотел София. Водещ на стилния коктейл беше Никол Станкулова.
Гостите бяха посрещнати от г-жа Иванина Донно, изпълнителен директор на компанията у нас – „В България сме от 7 години с 5 000 активни сътрудници. Въпреки, че 5 000 може да изглежда като огромен брой хора, за нас това е едва началото. Важното е, че растежът ни е в двуцифрени проценти. Компанията произвежда 650 продукта в сферата на красотата и здравето с гарантирано немско качество. LR е експерт в сферите Anti-age, хранителни добавки и гелове за пиене с алое вера. Това, което най-вече ни отличава на пазара е, че продуктите ни притежават едни от най-авторитетните международни сертификати за качество, включително и от институт Fresenius. Отличителното за бизнес модела ни е, че в рамките на нашата система за възнаграждение за сътрудници ние сме в партньорство с автомобилните компании Фолксваген, Мерцедес и Порше.“.
„Радвам се, че LR Health & Beauty ме научиха да съм по-търпелива към своето здраве. Преди винаги прибягвах до медикаменти и хапчета, но сега разчитам на превенция с помощта на продуктите на марката.“, сподели от сцената Никол Станкулова, която ползва продуктите на марката от няколко години. Събитието уважи певицата Диана Дафова, придружена от дъщеря си Лили Сотирова – художник, поетеса и дизайнер. Певицата живее и работи от години извън България и много внимателно подбира събитията, на които да присъства. Сред гостите беше и Екатерина Стратиева, световен и европейски рали шампион. Тя бе впечатлена от хранителните добавки на компанията за подкрепа на имунната система, които осигуряват енергия за динамичен начин на живот.
Дерматологът д-р Ивайло Петров сподели наблюденията си, че повечето хора отлагат грижата за кожата си твърде дълго. „След години единствената възможна алтернатива е да се подложим на скъпи и мъчителни процедури, които не могат да възвърнат на 100 % първоначалния ни вид. За това е важна превенцията с качествени и доказано работещи продукти“. А д-р Стоянова обърна внимание на основните предимства на марката – международните сертификати за качество на институт Fresenius, Dermatest и International Aloe Science Council, лесните за употреба продукти и тяхното изключително високо съдържание на алое вера.
Сред бизнес гостите се открояваха и Георги Руйчев, изпълнителен директор на Български форум на бизнес лидерите и Иванка Шалапатова от фондация „За Нашите Деца“. Фондът LR Global Kids Fund, основан от мултилевъл маркетинг компанията, подкрепя проекта на фондацията „Детска къща“ с 24 000 евро.
Събитието продължи до късните часове на вечерта с приятни разговори на фона на джаз-музика и тематичен кетъринг. Специално изготвеното от международно признатия шеф-готвач Жоро Иванов меню бе съобразено с цветовете на LR Health & Beauty – зелено и бяло, и съдържаше специални хапки и десерти на основата на алое вера – една от ключовите съставки в продуктите на марката.