Моля, моля, моля присъединете се към нас от Redken 5th Avenue NYC , за да приветстваме с добре дошла – международната звезда Сабрина Карпентър, първия международен посланик на марката Redken.
Тя е на самия връх в кариерата си на певица и актриса и завладява света, издавайки не един, но два невероятни хита това лято. Нейните песни “Espresso” и “Please Please Please” достигнаха #1 в международната класация на Spotify и #1 в класацията на Билборд за 100-те най-горещи хита. Нейният дългоочакван албум Short n’ Sweet, издаден на 23-ти август, беше един от най-големите дебюти на 2024-та. Той се класира на #1 в класацията на Билборд 200, а междувременно нейното вече разпродадено международно турне започва 23-ти Септември.
Международната икона започва първото си партньорство с марка за грижа за косата като Redken. Това партньорство се заражда в салона, който Сабрина посещава по пътя към славата. Тя е дългогодишен почитател на професионалната грижа за коса, с която поддържа нейната запазена марка – русата коса, която тя постига със звездната безамонячна боя за коса на Redken, Shades EQ. Русият бретон и въздушният лек обем, който има косата ѝ и завладяват феновете по света са нейната запазена марка. За тях се грижат дългогодишният фризьор на Сабрина, Scott King и колористът ѝ Laurie Heaps, и двамата работещи с професионалният американски бранд Redken. Скот и Лори се присъединиха също към професионалните таланти на Redken.
Не е учудващо, че е под светлините на прожекторите, Сабрина също ще се появи и в реклами по улиците, телевизията, социалните медии и дигитални платформи за марката Redken, част от групата на компанията L’Oréal. Redken също ще бъде и официален партньор на предстоящото турне Short & Sweet, което ще се проведе в 29 града в САЩ.
„Лятото може да е към края си, но нещата стават все по горещи около нас. Ние сме изключително развълнувани да посрещнем феномена в поп-културата Сабрина Карпентър в семейството на Redken. Тя доминира във всички международни музикални класации през последните месеци и ние просто не можем да спрем да пеем с нея последните ѝ хитове. Разбира се, не можем да говорим за Сабрина без да споменем нейната емблематична коса. От социалните мрежи до Ню Йорк, навсякъде, всеки е запленен от нейния бретон, нейното русо и нейния стайлинг. Към днешна дата, това е нашето най-мащабно партньорство и ние не можем да сме по-развълнувани. Непримиримото отношение, изключителна амбиция и магнетична енергия, перфектно се съчетават с ценностите на марката. Нямаме търпение да разкрием нашата първа кампания. Истинска колаборация, която подчертава уникалната естетика на Сабрина и професионалното наследство на Redken. Повярвайте ми когато ви кажа да се оглеждате за голям взрив!“ Споделя Северин Бретон, Президент на Redken.
„Красотата и особено моята коса са голяма част от моята идентичност, казва Карпентър. Винаги съм си мечтала да работя с марка за коса и чаках, докато намеря точния партньор. Използвам известно време продуктите на Redken и откривам повече за историята на Паула Кент, основателката на Redken, която е истински вдъхновяваща. Искам жените да се чувстват сигурни и уверени, когато става въпрос за тяхната коса. С историята си в професионалната индустрия Redken има по нещо за всеки. Трябваше да пазя в тайна, защо косата ми изглежда по възможно най-добрият начин и нямам търпение да ви покажа по какво работихме заедно“.
Режисиранa от Джейкъб Биксенман и заснетa от Касс Бърд, първата кампания на Сабрина за една от най-обичаните серии на Redken Acidic Bonding Concentrate е обявена както за крайните потребители, така и за професионалистите в салона. Посетете Redken.com и ни следвайте в Instagram and TikTok, за да следите всички вълнуващи неща случващи се около Сабрина Карпентър & Redken.