Starbucks анонсира старта на сезона на Pumpkin Spice, както и новите Студено Овесено Чай Лате и Студено Чай Лате с Ванилова Сметана
Есенната класика – емблематичното Pumpkin Spice Лате се завръща в заведенията на Starbucks на 5-и септември! Еспресо, сироп с аромат на тиквен пай, разбито на пяна мляко – всичко това покрито с гъста, пухкава сметана и поръсено с ароматни подправки. Тази изкусителна комбинация от вкусове предизвиква у всеки от нас позитивни емоции и всеки има избор да поръча любимата си напитка в топъл и студен вариант, както и с няколко алтернативи на млякото.
Но предложенията в есенното меню на Starbucks не се изчерпват до тук! Световноизвестната кафе верига ще изненада своите клиенти със завладяващите вкусове на Pumpkin Колд Брю Със Сметана и Pumpkin Spice Фрапучино. Легендарният есенен тренд се допълва със Студено Чай Лате с Ванилова Сметана и Студено Овесено Чай Лате – идеалните опции за тези, които искат да добавят модерен привкус към класическото Чай Лате.
Ценителите на истинското Арабика кафе на зърна могат да намерят във всички Starbucks кафенета и уникалния Autumn Blend – лимитирано издание, което радва сетивата с нотки на захаросан пекан, градински чай и сушени смокини.
Кафе веригата, която има у нас вече 16 обекта, сервира своите напитки на място в порцеланови чаши, за да допринесе за намаляването на вредното въздействие върху околната среда и пластмасовите отпадъци. „Ако и вас ви е грижа за природата, донесете своя термос, за да приготвим напитката ви в него и се възползвайте от 50 ст. Отстъпка от напитката си.“, призовават от Starbucks. Лимитираната есенна мърчъндайзинг серия на Starbucks ще очарова всички ценители и колекционери.
„Клиентите ни идват не само заради изключителното кафе, но и заради атмосферата и цялостното изживяване, които предлагаме. Екипът на бранда с внимание се грижи всеки посетител в Starbucks да получи специално отношение и настроение заедно с любимата напитка. От емблематични сезонни вкусове до иновативен прочит на класически напитки, в нашата широка гама от ароматни и вкусни предложения има по нещо за всеки.“, коментира Иван Андреев, регионален мениджър на Starbucks за България.
За Starbucks
Американската верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава над 27 хиляди локации в повече от 70 държави. В България тя е представена от AmRest, най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа.
Целта на Starbucks е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане – Starbucks roast.
В България първото заведение Starbucks отвори врати през 2008 г. на ул. „Гурко“ 62. Днес обектите вече са шестнадесет – девет в София, два в Бургас, три във Варна и два в Пловдив.