С ревю на модели от рециклируеми материали стартира кампанията на Bioten #WalkTall
Със събитие в Сердика Център и ревю на модели от рециклируеми материали вчера старира кампанията на Bioten – #WalkTall. Целта на козметичния бранд с новата инициатива е да предизвика дамите да покажат своята увереност, като разкрият силата, с която ги е дарила природата. Именно от любов и грижа към природата, Bioten организира ревю и демонстрира как от рециклируеми материали може да се създаде нещо красиво.
Водеща на събитието беше блогърката Преслава Цачева, която сподели, че подкрепя ценностите на марката и вярва, че природата е дарила жената с естествена красота и сила и тя трябва да се чувства уверена в себе си и да върви с високо вдигната глава.
Цветелина Германова, бранд мениджър на Bioten за България откри събитието с думите: „Bioten вярва, че жената притежава уникална сила, затова с тази кампания се обръщаме към жените и ги призоваваме: Сияйте! Бъдете решителни! Бъдете уверени! И помнете: имате много причини за това.“
В ревюто участие взе и Лора Божилова, която лично беше изработила 2 модела за събитието от хартия с авангардни форми и обеми, наподобяващи криле на птици. Тя спечели и сърцата на журито в състав:
- Цветелина Германова, бранд мениджър на Bioten за България
- Татяна Арнаут – Моден дизайнер, участвал в изработката на роклята на Поли Генова за Евровизия
- Ирен Дикова, основател на модния блог „The Blonde Stars”
Обявен беше и стартът на играта на Bioten. Всяка дама може да качи неограничен брой свои снимки или видеа, изразяващи нейната увереност на микро сайта на кампанията – www.walktall.bg, за да участва за спечелване на чудесни награди:
- 30 бр. Кошници, с по 10 продукти за лице и тяло Bioten.
- 2 бр. Велосипеди
- 1 почивка за двама в еко селище ОМАЯ
- 1 професионална фотосесия в списание Grazia.